ZeynebMucahid Bugün beta hcg sonucum 8700 küsür geldi. Yaklaşık kaçıncı haftaya tekabul ediyo. Ve bebeğimin kalp atışlarını duyabilmek için en az kaç bin olmalı?
Ummugulsum_44 ZeynebMucahid ben 5000 küsürde 5. Haftadaydım 5 ten büyük ama tam bilmiyorum hesaplamayı bir hafta önce 1617 idi
Deletedmom2224 ZeynebMucahid kaç haftalık olduğunuzu ultrason muayenesi ve son adet tarihiniz belirler hcg den anlaşılmaz. Bu değerle keseyi rahat görebilirsiniz
ZeynebMucahid Ummugulsum_44 benim de bi hafta once 303 idi boyle cok fazla yükselmiş gibi yoksa çoğul gebelik mi😯😅🐣
Mrspahay Kaç olacağını bilmiyorum ama ikiZ değilseniz şuam 6-8 haftalık olmanız lazım.Yedinci haftadan sonra duyulur.
ZeynebMucahid Mrspahay işte sata göre 5. Haftadayim ve inanır misiniz gecen hafta 303 idi cok fazla yükselmiş normalde yarisi kadar bekliyoduk hcg degerini ay acaba ikiz miyim 😯😂🐥🐣
ZeynebMucahid Sweetblonde88 geçen hafta 303 idi son adetime göre de 5. Haftadayım pztesi günü gidecegim doktora o zaman 6.haftamin ilk günü olur hcg 2 kati gelirse 17.000 gelir. O zaman duyulur mu yoksa 7. Haftayi mi beklemeliyim
threebaby_mom ZeynebMucahid canım benim son adet tarihim 31ağustos dün kan tahlilim 1645 di senin ki çok yüksekmiş
Sweetblonde88 Bilmiyorum devamlı hcg baktırmadım. Adet tarihinden hesaplayabilirsiniz haftanızı ama bana inanın 8000 çok yüksek bir deger.
Xanum threebaby_mom asaği yukari benle aynisin sen) peki sen ultrasona ne zaman gitmeyi dusunuyorsun keseyi gormek icin?
MucizeAnnesi3545 ZeynebMucahid canım beta degeriyle haftanı kesin hesap edemezsin. Son adet tarihinden itibaren hesaplaman gerek
Sweetblonde88 ZeynebMucahid 5 yada 6 hafta da kese zaten görünür. Ben cok sabırlıyım beklerim kese kalp atışı aynı anda duyayım derseniz 1 hafta daha bekleyin.