Hfsesrblnt Merhaba kızlar genital bölge me yakın yerde bı kaç tane yanyana sivilce gibi şeyler çıkmış beni rahatsız ediyordu bugün de farkettim vajinamın dudağının iç kısmında sivilce çıkmış bundan bı kaç gün öncede bişey sızdığını hissettim baktım ki azcik bişey su gelmiş öncede çamaşırım da ki bez hafif islaniyordu yani akıntı değil bezin ortasinda akıntı etrafıda hep ıslaktı buda yeni başladı 1 2 haftadır sizce bu ne böyle olan varmı enfeksiyon mu yoksa
kursadecmel Hfsesrblnt canim bende de var enfeksiyon tam dedigin kisimda sivilce mi bilmiyorum gobegimden goremedim ama bi sey cikmisti. doktora anlattigimda bana enfeksiyon ve mantar olusumundan demisti.
aslimutlu1 Hfsesrblnt sigil olabilir . Acilen doktora göster . Onlar sivilce degildir canım. Normal dogum yapamazsın zaten bu sekilde . Gebeliktede tedavi edilmiyor .
kursadecmel Hfsesrblnt antibiyotik kullanana kadar olum gibi gecti yemin ediyorum. sana tavsiyem gece ic camasirsiz uyu ve o bolgeyi temiz ve kuru birak
Hfsesrblnt kursadecmel iç çamaşırı kullanmıyorum zaten ve orayı hep temizliyorum akıntım sürekli var elimden geldiğince kuru tutuyorum
aslimutlu1 Hfsesrblnt evet canı. . Korkma . Ama olabilir , bi göster . İhmale gelen seyler degil bunlar .