Ucuncu cocuguma hamileyim... bi oglum bi kizim var.. kizimla oglumun arasinda bir yas var.. suan da bebegimin cinsiyeti eekek.. ama esim sadece kizimiza deger veriyor.. oglumuza hic iyi davranmiyor.. cocuk ne yapsa gozune batiyor.. ayni sekil ailesi de kiza daha duskun.. bu durum beni artik bunalima soktu. Yasamak istemiyorum.. hic bi sekilde mutlu olamiyorum.. suan ki cocuk da dogsa en cok kizimi sevecegim diyor.. iki oglan bi yana kizim bi yana diyor.. sanirim boyle giderse bosanacagim...bu tarz bisey yasayan varmi.. gercekten cok kotuyum.. az once yine cocuklar yzuunden ks
vga ettik..