annesininkuzusuuu
Merhaba anneler.. 28. Haftamda nasipse kız bebek bekliyorum.. Bu gece rüyamda hep kocaman böceklerle falan uğraştım Bi ara kan ter içinde uyandım oh rüyaymış dedim ve geri uyudum bu seferde rüyamda kızım doğmuş bana veriyorlar ama göğsümden süt gelmiyor emziremiyorum o ağlıyor ben ağlıyorum baya etkilendim açıkçası.. Rüya tabirlerinde iyi de yazıyor kötü de anlamadım.. Bu arada bu sıra İstanbul daki depremden dolayı psikolojim çok kötü yeni yeni kendime geliyorum ailemin yanında Ankara dayım eşime ne kadar ısrar etsem de işi nedeniyle gelmedi.. Aklım hep onda.. Sizce psikolojikmidir yoksa birşeymi çağrıştırıyor?