belinay13 sumosgoksu erken gebelik testi hafif silik gibi ama biraz daha net olmaliydi sanki adet gunun sonucta
Tugce1803 sumosgoksu Ben görmedim maalesef. Adet günü koyu olması gerekirdi silik bile olsa diye düşünüyorum👋
Kayraruzgar sumosgoksu negatif bence ama inşallah geç döllenme falandır yinede bieiki gün sonra kan verin☺
Merve6475 sumosgoksu bende tam göremedim bence kan ver garantilestir testle uğraşma canım inşallah vardır 🤲
Ozlemclk52 sumosgoksu ben görüyorum senin fotoda belli oluyor benim çektiğimde belli olmuyor elimde bakınca gözüküyor resmen sanki sende var gbi gebelik😊
Ozlemclk52 sumosgoksu ben bi arkadaşıma gösterdim o bile gördü hemde ilk bakışta net belli oluyor dedi vala göremeyenler nasıl gormuo anlamadım😂
2melek_1prens sumosgoksu bende görüyorum sanki inşallah yanilmiyoruz Bi kaç gün sonra tekrar yap bana da haber ver mümkün olursa. İnşallah vardır 😊
baharcpt Hassas testlerde silik çıkmıyo genelde ama geç döllenme olmuştur bence tekrar yap yarın :) Bana göre hamilesin yinede :)