Tgctgcsygl aynen valla bende son o sancilara kadar hep normal yapcam ben normal diye soylendim ama basa gelince oyle soylendigi gibi olmuyomuski ben sezeryanda bile panik yaptim hani belden uyusturmaliydi ya panik oldum bi ara baya nefes alamadim gibi fln artik doktor dedi boyle yaparsan tamamen uyuturum ama dedi tabi ondan daha cok korktum yok yok tamam dedim sakin olcam oyle sakinledim biraz yani