Selvim34 Sultanbabur ben yaptirdim gecen hafta bi sakincasi oldugunu dusunmuyorum ama tercih meselesi
Erenimo Sultanbabur haftaya yaptiricam bende. Zararı varmi? Zannetmiyorum. 3dilim baklava yemişim aynı şey
Mgtl Bende düşünmüyordum ama kayinvalidemlerde şeker var genetik olabileceğini düşünüyorum o yüzden yaptrcam ama bakalım kader kısmet. Sende doktorunla konuş bakalım kanda takip olayı da varmış ama biraz tuzluymuș yine birileri bununla ilgili post açtığın da orda okumuştum.