Sedos2020 Kızlar .8 hafta hamileyim.kahve çekiyor canım cevremdekiler ,kahvenin bebeğin kalbinin durmasına sebep oluyor sakın içme diyorlar ..bu doğrumu daha önce başına gelen veya etrafında böyle birşeyler karşılaşan varmı.??
ycllksa Sedos2020 günlük 1 fincan kahve içebilirsin kuzum , fazlasını yapma çünkü anne 8-10 saat atamazken vücudundan kafeini bebek 100 saat atamıyor. ❤️😘
Hande3636 Sedos2020 canım günde 1 Türk kahvesi içebiliyoruz. Nescafe de günde bir içilebiliyor fakat kafein oranı daha yüksek.
Tugce1803 Sedos2020 Öyle birşey yok. Maşallah herkes doktor olmuş. Günlük 1 fincan kahve içebilirsiniz.
Tugce1803 Sedos2020 İnsanı sinir ederler anlayabiliyorum. Hamile kalamazsın olmuyo mu vah vah. Hamile kalırsın onu yapma bunu etme bunu giyme. Hiç hadlerini bilmiyorlar
Kubraismail61 Ben ilk üç ay ağzıma bile sürmedim düşük yapıyormuş hergün kokusu burnuma geldi 😒 sonra doktorumla konustuk günde bi fincanı geçmiyecek şekilde içebilirsin dedi.
Nghndp Sedos2020 valla canım böyle bi tehditin var ise hiç riske atma yap bi yudum iç dök bebişimizden öneml,i değil sağlıkla alalımda bol bol içeriz sonrasında :) 30 haftalığım bende çok nadir ayda bi kere falan canım çok isterse içerim
Kubraismail61 Sedos2020 yani canı veren Allah o ne dilerse o olur ama bizi uyarıyolarsa da vardır bi bildikleri ben içmedim senin bileceğin iş 😊
seymakumatarnsf Sedos2020 Ben günde 1-2 tane Türk kahvesi içtim. Doktorumda bir sorun olmadığını söyledi. ☺️
Mr1517 Sedos2020 38+3 canım ama ben 20 küsürlü haftalarda sormuştum doktoruma sade içebilirsin dedi normalde şekerli içerim sade içemem kahveyi çok severim sade içmeye alıştım artık ☺️
Myagz Sedos2020 her gün içtim birer Türk kahvesi çok şükür doğdu üç aylık duran kalp falan yok canım iç ♥️