Derya27 37+4 de haftamız artık doğurmak istiyorum tecrübeli olan ya da fikri olan varsa buyursun 😍🤲🏻🤰🏻
aslimutlu1 Derya27 zamanı gelince dogurcaksın 😁 saglıcakla dogsun insallah 🙏🏻 Hurma yürüyüş, merdiven in cık . Dene insallah faydasıda olur
Fureya 33 haftam bitti bugün, ben bile doğurmak istiyorum..nefes darlığı ve mide yanması bitirdi beni.
Serpil06 Neslihann88 ama sen doktorunla konuşman gerekiyor fazlası bebeğine zarar verir normal olmuyorsa sezeryan olursun çok dikat et senin ki geç miş rabim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
Serpil06 Bizde 37+0 olduk bende biran önce doğurmak istiyorum oturup kalkamıyorum dışarı çıkamıyorum biraz yürüyeyim ağrılarım oluyor gece hic uyamıyorum 😫son güner geçmek bilmiyor
Mervednr Derya27 yaa doğsun diye gözüne bakıyoruz ben doğum yaptıktan sonra karnımdaki hallerini de çok özledim. Heyecanla ultrasona gitmeyi, tekmelerini 😊 görmede sevmeyi 🥰 güzel duygularmış