Mucizemmm00 Merve5467 asla ovma yapmayın. Kolonyalı pamugu igne yaptiktan sonra 2/3 dk bastirin. Ne morarla ne beze olur
Aynur1990 Ozge2441 amin inş sizlerde sağ salim alırsınınız kucağınıza allahım bu yolda kimseyi yarı yolda bırakmasın..