Esrakt Meraba kızlar diş agrisi cekip ikinci kez diş tedavisi olmak zorunda kalan var mi tekrar antibiyotik kullanmakta tedirgin ediyo açıkcası
Sghslove Esrakt ben yeni bir kutu antibiyotik bitirdim dişlerim apse yapmış doktor apse önemli mutlaka kullan dedi
Rapunzel2019 Esrakt bunu kadın doguum doktorunuza danışın bence. Şunu biliyorum ki tedavi edilmeezse , enfeksiyon bebek için hiç iyi değil.
Haticenurum123 Esrakt tedirgin olma cnm gebelige uygun ilaclar onlar zararı yok plesantadan oteye geçmiyor
Esrakt Rapunzel2019 doktorum kullanmamda sakınca olmadığını iki seferde de söyledi ama insanlarin bazen doktora bile guveni kalmıyor
Rapunzel2019 Esrakt Enfeksiyon daha teklikeli doktor ne kadar süre kullanmanı söylediyse o kadar kullanmalısınız. Hiç iyileştirim diyerek erken bırakma
Esrakt Haticenurum123 cok zormuş hamileyken diş agrisi normalde olsa ne gerekirse insan yapiyo ama smdi önce bebeği düşünüyo gerçi doktorum önce tabikide senin sağlığın yoksa bebek nasıl sağlıklı olacak dedi ama annelik smdiden hissedilir bi duygu 😊
Esrakt Rapunzel2019 agrisi hala kesilmedi muhtemelen yarin gidicem kanal tedavi yapti dolgu icin bekle dedi ama agri kesilmedi 🤕
Haticenurum123 Esrakt seni cok iyi anlıyorum gecelerce uyuyamadim diş ağrısı mahvetti ama artik az kaldı dogum yapim ilk iş kanal tedavisi
Esrakt Haticenurum123 bu ağırının bebeğe zarar vermesi beni korkutuyo ben aci cekiyorum oda cekiyo diye zor dayanıyorum 🥺
Haticenurum123 Esrakt yok cnm emin ol cekmiyor ama sanada yazık ben ağrımi sarımsak ve tuzu ezip disimi fırçalayarak azalttim 2 aydır cok nadir azıcık acıdı bide tatlı yeme ozellikle cikolata cezerye hurma vs düzelir