Selinsu canım bende dünn yaptırdım ilk önce aç karnına kan veriyorsun daha sonra çilekli bi içecekti benimki onu içtim aç karna zor geldi biraz bi saat sonra kan verdim bi saat sonra tekrar kan verdim yani toplamda 3 kez kan aldılar aç durmak biraz zorluyor ama sabrediyorsun bebeğin için☺️ Bende normalde yaptırmayı düşünmüyordum ama suyum biraz fazlaymış doktor yaptırmamı istedi çok şükür şekerim de çıkmadı 🌸