nisanurr35 canım normal horlaman nefes problemi yaşıyoruz son zamanlarımız ben de asla horlamayan biriydim eşim geçen gün söyledi bana da horlamışım hatta güldük baya. olabilir kolay mı can taşıyoruz ağırlaştık karnımız kocaman oldu kaliteli uyku uyuyamıyoruz ki. Kayınvalidenin yaptığı çok ayıp ama senin utanmanı gerektirecek bir durum yok utanması gereken kişi o.. takma kafana boş yere sıkma güzel canını 💕