_emymom_ Kızlar 23 haftalık hamileyim. Doktor herşeyi iyi ama kalbinin etrafında sıvı birikmesi görüyorum cocuk kardiyolojisine göster dedi 😥 başına böyle bişey gelen var mı bi sıkıntı olur mu