Szeys Ben de park yatak aldım herkes daha kullanışlı olduğunu söyledi. Sepet beşiklere heveslenmiştim ama kimse tavsiye etmedi. Ben de Joie nin aldım ebebekten. https://www.e-bebek.com/joie-excursion-change-rock-park-yatak-p-joi-p1402bacsso004/?gclid=CjwKCAjw_uDsBRAMEiwAaFiHa0FIeeGnGJ5OXnZJDVuxIG2kwd7jsIXxQvWwFU9W1yKyonsVo2DXCRoCnrUQAvD_BwE
Nuuurrr Mrlyldrm pierre cardin almıştım babymall den netten sipariş ettim ucuz olanlar çok hışırtı yapıyormuş 540 tl mi ne aldım 70/120 olanı
Nuuurrr Mrlyldrm evet bide mobilya olacaksa eğer derin olmalı şuan koysam çocuk ayağını çıkarır yanı 11 aylık en alt seviyede bile