Sultanss bunu doktorunuzla kararlaştırın. O size iğneyi kesmeniz gereken uygun zamanı iletecektir. Ama kan sulandırıcı iğne kullanıp normal Doğum yapan var mı sorusuna, benim kendi Doğum hikayem böyle idi. Şimdi yine kullanıyorum yarın 35. haftam doluyor İnşaAllah. Şu an devam ediyorum halen kullanmaya. Tabi sizin kaç dozluk, günde kaç tane kullandığınız, gebelik süreciniz bunları bilemem elbette. Doktor mutlaka size süreciniz ile ilgili doğru olan yönlendirmeyi yapar diye düşünüyorum