Ascvk Hamileliğimin başından beri crp yüksekliği ile yani kanda ki enfeksiyon ile uğraşıyorum defalarca hastaneye yattım 15. Haftamdan beri antibiyotik kullanıyorum sürekli. Çok şükür 37+4 olduk yine crp değerim yükseldi. Ki bu hafta bebeğimi bekliyorduk. İri olduğu için bu hafta normal Doğum olması için elimizden geleni yaparken enfeksiyon yükselmesi ile karşılaştık bu şekilde Doğum başlasa nasıl olur bilmiyorum 🤷🏼♀️ Bebeğimin kilosundan dolayı sezeryana alınma durumum vardı ztn 38. Haftadan sonra yine aynı şekilde kilosu artarsa diye. Bu süreç de Doğumum başlasa benim gibi crp yüksekken Doğum yapan var mı arkadaşlar bilginiz var mı ?