Didemxy Bayanlar Meryem ana eli otu aldım bugün kullanipta normal Doğum yapan var mi. ? Nasil kullanılıyor duaları nelerdir bilenler yazabilir mi ?bu arada 38+4 deyim
Gizemabc Didemxy bugün internetten bakmıştım tam da. Doğum yapacağınız gün suya koyup bir yudum suyundan içiyormuşsunuz. Doğum birtikten sonra da rahminizin toparlanması için otu suyun içinden almanız gerekiyormuş.
bahar_inci Didemxy canım Meryem suresi oku Yasin oku nas felak ayetel kürsi ben öyle yaptım önden hazırla suyunu koy bi şişeye kenarda Dursun sancıların yoğunlaştığında geniş bi kaba al suyu otu koy tam giderken de bir iki yudum iç
Didemxy Gizemabc tamam ama normal Doğumun günü olmuyorki sancı açılmada yok ve duasi neler biliyor musunuz
Gizemabc Didemxy sancıyla hastaneye gittiğinizde sizden birini tembihlersiniz bir şekilde ayarlanır. Normal doğum da olsa sonuöta hop diye doğurulmuyor