Serpil02 o kiste de baktım ama o vajinanın dışında kenarda oluyormuş bu içeride hemen girişte, burası küçük Bi yer hastane tam Bi rezalet asla ilgilenmiyorlar anca azarlıyolar benim doktorum 1, 5 saat uzaklıkta ve pazartesi randevum var 1 gün daha bekliycem