Fdnbl kimse verdiği parayı alamaz oldu geçen şubatta dostum dediğim insanı neredeyse ipin ucundan aldım bir iki günlüğüne aldıkları parayı hala ödemediler arıyorum açmıyor yazıyorum bakmıyor ama allaha havale ettim burunlarindan gelsin sende öyle yap kendini üzme