Anrebasum yok artık abarttılar ya. Sakın sakın devlette yaptır. İlaç konusunda da öyle. Özelde doktorum kan ilacı yazdı gittik eczaneye 120 lira istediler ilaca. Annem sağlıkçı ona attım ilacı doktorlara sordu. Ne dediler biliyo musun. Sakın almasın aile hekimliğinde verilen Decavitin aynısı. Sırf doktor ilacı sattırmak için firmayla . Gelme oyunlara 😄