Sirin96 aynen canım sen de benim gibi düşünmüşsün ama fikirleşmek iyi oluyor. Ben şuan Ankara’dayım ama inşallah bebek İstanbul’da doğacak oraya taşınıyoruz. Bir yıl yaşamıştım 6 yıl önce orda. O yüzden havasına biraz aşinayım. Yağmur var ama Ankara ayazı yok. O yüzden uzun kollu yeter heralde. Battaniye, hırka ile destekleriz. Annem bizi küçükken çok kat kat giydirmiş hep hastalanırdık. Ben de çocuğumu çok giydiren bir anne olmak istemiyorum ama bakalım inşallah o da çok aşırı sıcak seven bir bebek olmaz