Limonnn bahar_inci bende pazartesi doguma alıncam suni sancı olmazsa sezeryan cok heycanlıyım ve korkuyorum
bahar_inci Durualyam Limonnn bende çok normal doğum istiyordum ama olmuyo bebeğimin biraz kafası iri kilosu da fazla diye olmaz dedi doktorum Perşembe sezeryan olucam korkum yok ama heyecan çok 🙈 38+3 te doğucak inşanlah
Durualyam bahar_inci banada kafası büyük dedi ill kizimdada öyle demişlerdi minnak bişey çıktı bakalım bu nasil olacak
Durualyam bahar_inci masallah kilosu iyiymis bebeginizin bana 37 hafta dolmak üzereyken 3.400 demişti en az 3.200 gosteriyo dedi ama ben hala inanmıyorum ben zayifim gobegimde çıkmadı öyle fazla. 3 kilo çıkarsa çok sasiririm😂
bahar_inci Esma_davut 3800 canım ama önemli olan kafa ölçüsüymüş sınır 9.50 ymiş benim kızım babası gibi koca kafalı 😂 9.70 olmuş geçmez zor olur dedi doktorum
bahar_inci Durualyam 200 300 gr Aşağı da olabilirmiş zaten canım Dr lar en fazlasını söylüyor bakalım kaç kilo doğacak 😇
Durualyam bahar_inci canim doğum yaptım ultrason yaniltmamis fazla 3.170 doğdu bebeğim çok şükür sağlıklı.
Serapozdemir Durualyam Doğum öncesi ultrasonda ne kadar demişti bebeğinizin kilosu için? Bende normal doğum bekliyorum ama bizim tosbik normal doğamayacak böyle giderse 🤣