ftmk değeriniz kan cıktı? Bende 4 haftalıkken aynı cümleleri duydum günlerce ağladım engelli olur dediler diye gerizekalı doktorun kurduğu cümleler yüzünden🙁 doktoru degistirdim bu kadar korkulacak bir durum değil doğuma kadar ilaç kullanınca bu düzenlenmiş olur üzülmeni gerektirecek bi durum değil dedi. Benimki 11.85 çıkmıştı 2 olması gerekirken. Şimdi 27 haftalık hamileyim 2ye düştü doktorum olması gerektiği değer de doğuma kadar aynen ilaca devam etmelisin bebek için doğumdan sonra bırakırsın dedi.