Momysumy gelmeyi niyeti olmayan bebegim.. dün cok az kasiklsrim agriyordu sabah nisanim geldi diye acilden giris yaptik aciklik 1cm aksam gece tekrar nisan im geldi kahverengi akinti devam ediyor ve günlük nts denildi.. dün 30 dan yukari cikmayan sancilarim bugün 50 70 80 hatta 100 u bile geciyordu ara ara yakinda suyun da gelir dediler dogumum yakin mi acaba bir umut bekliyorum gece gideriz diye 😅😍😍💕
Anne6161amine Momysumy 38+5 haftalıgız bnm 2 haftadr sancılarm 65 üstü çıkıyo ama doktorum açılman olmadığı ve o sancıları sen hissetmedgn sürece isterse nst 100 çıksın benm için bişi degiştrmz dedi :)
Momysumy Anne6161amine ben ara ara hissediyorum ama cok siddetli degil zaten son gün 8. ya 9. dediler daha da gelmezse suni sanci ile dogurtacaklar tehlikeli olacagi icin