Merhaba kizlar bir hafta önce doğum yaptım nereden başlasam bilmiyorum 🤔.. ben kanamalı bı hamilelik geçirdim herseyim normalken sürekli kanamam oldu insan herşeye alisiyormus onuda anladım doğum hikayeme geçince dogumumdan 2 gün önce alt tarsfimda aşırı baskı ve bevegimin haraketinin azalmasını hissettim top gibi kanımın sağ tarsfindaydi sürekli ama o ara kananmam olmadığı için akintimda farklklik olmadığı için beklemek istedim doğum sabahı uyandım biseyler atistirdim ishal sancısı gibi sancim vardı wc girdiğimde nisanimin geldiğini gördüm ve direk eşimi aradım tabi bu sırada tatlı tatlı sancilarim gelip gidiyordu evim hastanrye yakın olduğu için 2 dk sürmeden hastanedeydik beni direk çatala alıp acikligimi kontrol ettiler ve sonuç 4 cm ydi tabi ben şok tayim aylardır beklediğim doğum resmen gerceklesiyordu odama yatış yaptım lavman yaptılar ve sancılar fazlalasiyordu yanımda annem ve kayananm vardı 1 saat sonra ebe geldi 5 cm dedi dayanilmayacak gibi değildi ağrılar ben hep böyle olacak zannettim ebe epidural istermisin dediğinde hayır dedim 😂 1 saat geçti ebe geldi açıklığına baktı ve 7 dedi suyumu patlattı ve sonra herşey tüm gerçekliğiyle başladı sanci geldiğinde bilincimi kaybediyordum esimin annemin kollarini sıkıyordum geçtiğinde derin bir nefes alıyordum ve tekrar geliyordu aradan 2 saat geçti ve ben artık saçımı yolmaya başladım sancı geldikçe lütfen bana yardım edin doğurmak istiyorum diye yalvardım ebe gelip açıklığına baktiginda 9 cm dedi ve beni dogumhaneye aldılar bı ıkınma hissi ikindikca kaka yapiyorum zannediyordum eşime sen bakma git diyordum 😂 neyse çatala alıyoruz doğuma dediler ve ben yalin ayak koşup çıktım sırf artık doğurmak için daha öncede burda hep ikinmanin önemini belirten şeyler yazikiyordu ve o kadar saat sancı cektim 4. İkinamamd bebeğim dogdu ama aglamiyordu bütün herkes başına toplandı ama hala aglamadi ben bakıyorum catalda yatarken kucağıma vermediler o an şok oldum içeri götürüp biseyler yaptılar ve ağlama sesini duydum ama bitmemişti çünkü bebeğim kanala sıkışmış 2 gün kanalda beklemiş suyum patlamış ve suyumu yutmuş tabi bana bunlsri kimse soylemiyo odama alındım eşim agliyo herkes agliyo kapıda 40 tane insan beni bekliyo tüm sevdiklerim gelmiş ben hala hiç bişey anlamıyorum özel hastsne olduğu için kuvez yok yasadigim şehirdeki kuvezler hep dolu ve 6 saat içinde kuvez bulunmssi gerekiyor eşim Ankara acıbadem hastanesini buldu sonunda ambulansla götürdüler yavrumu ve benim hala hiç biseyden hsberim yok demiyorlar gizliyorlar solunum sıkıntısı var yarın gelecek diyorlar tamam diyorum o gece öyle geçti sabah taburcu oldum eve geldim elim boş bı şekilde ve hastaneden haber geldi tedbir amacli bir süre burda kalacak diye yani bana söylenilen o tabiki tamam dedim yine eşim dogumun ikinci günü herşeyi anlattı ve ben o an neye uğradığımi şaşırdım ama durumu şuan çok iyi dedi biraz rahatladım 1 hafta oldu eşim hergun kirikkadeb Ankara'ya gidip süt götürüyor durumunu kintrol ediyor dikisimden dolayı ben 2 defa gittim durumu çok iyi hiç bi sorunu yok yarın nasip olursa çıkacak lütfen dua edin eve geldiğinde ki süreç güzel geçsin
@adm sabitlermisiniz ?