Ilaydamuslu https://eksiup.com/p/sr237540k45b?del=Lhr99zeV4HXg63Gqsgf8pE5TK0li0Ow1237541 Birde cinsiyet anlaşılıyor diyorlar onuda anlayan bakarsa sevinirim bir sorun yoktur inşallah doktor randevum 2 gün sonra ❤️🥰🙏🏻
Smraozn12 Ilaydamuslu bnmde 50nin ustuydu 67lerdeydi kız olcak allh kısmet ederse 🙏 erkek denmişti ama 2li testte degere bakınca dedim böle Bi soylenti var kız herhalde dedim eşime ☺️ dogru cıktı
Suheyla19A Nesexx bende söylesem degerleri anliyo musunuz acaba doktora 21 inde gitcem merak ediyorum
Serapynr Hcg 50 sen yukarı kız altı erkek diyorlar benim 100 dü kız geliyor sizin sınırda 51 erkek galiba
Serapynr Sonucu okumadınız sanrım en üstteki sonuç betahcg yazıyor 51.ayrıca 50 nin üstü kız altı erkek diye yazdım
Melekhazal Serapynr her teste uymuyor benim ilk hamileliğim de 64 tü kızım oldu ikinci ye hamileyim oda 43 çıkmıştı ikinci prensesim geliyor 😃