Feminenia folikiler kist içlerinde ki en basit kistlerden biri.ben de çok korkmuştum.tam bebek için niyete girmiştik bı baktık kist çıkmış doktor doğum kontrol hapı verdi .çok stres yapmıştım Allah'ın izniyle iyileştim şükür 🙏🙏 normalde hiç birşey yapmasan bile vücut adetle birlikte atıyormuş.ama yine de doktorun takip etmesinde fayda var.