Limonnn çatınız dar ise neden sizi normal doğum için suni veriyor ? Eğer sezeryan olursanız ki ben de suni sancı alıp 8 cm açılmayla sezeryana döndüm kesinlikle 1 hafta bebeğinizi kucağınıza birisi versin siz yardımsız kalkmayın karnınıza baskı yapmadan sağa ya da sola yatıp ayaklarınızı önce yere indirip kolunuzla destek alın sezeryan kördesiniz muhakkak doktorunuza sorup ne zaman uygun görürse takın ben çok faydasını gördüm onu takınca sanki ben doğurmamışım gibi rahatladım anesteziyi hemen atabilmek için bol nescafe için sütünüz hemen gelmeyebilir sıkıntı yapmayın bol bol emzirin emzirme yastığı sezeryan Doğum yapanlar için büyük bir nimet Tavsiye ederim hem süt için hemde tuvalete rahat çıkabilmek için kuru kayısıyı suda bekletip sabahları aç karnına içebilirsiniz Doğumdan sonra lactamilin Çayı var sütüm kesilmişti 2 aylıkken bebeğim anında getirdi aklıma gelen bunlar hayırlı doğumlarınız olsun🤲🏻