Arzymn Firdevssarmm her sabah aç karnına lansor al bitane . Sonra midenin varlığını bile unutursun. 34. Haftamdayım midemden gece bile yatamıyordum artık ve gaviskon da işe yaramıyordu. Lansor kullanmaya başlayalı gram yanma yok. Boşuna çekmişim aylardır
Dilanozbeyuce Firdevssarmm çaresi var ilaç hamileler için ben kullandim çok şükür çok iyi geldi 3. Ayimdan sonra gerek kalmadi zaten geçti ilacin adini verim al tabi doktoruna sorarak
Cemre20 Dilanozbeyuce ya benimde aynı şekilde öncesinde sorunluydu midem şimdi yine aynı şikayetleri yaşıyorum.İlacın adı neydi acaba ben de öğrenebilir miyim
Dilanozbeyuce Cemre20 Tabiki mide bulantisi hapimin adi PRILAM DR 10 MG Şişkinlik yanma vs. Olan da GASTREN DUO Bana çok yaradı ınsallah sana da iyi gelir ki gelicektir hamileler için ozellikle
Dilaemrh Firdevssarmm Benim de arada oluyor ama süt içince rahatlıyorum. Süt içince rahatlamıyorsan doktora söyleyebilirsin