Ceylangundogan
Merhaba kızlar ilk gebeliğim düşükle sonlandı , şimdi 4+1 deyim pazartesi doktora gideceğim Ankara için riskli gebelikle ilgilenen ticari amacın dışında gerçekten yardımcı olan biri var mı ? Öncelikli tercihim kadın olması bu beni daha rahat hissettirecek ?