Melteeeem Yamus ben 25 haftalığım hala aşşada çıkmadı hiçde takmıyorum hayırlısı diyip geciyorum hep rahmin ağzını kapatmadığı sürece sorun yok diye biliyorum
Melteeeem Yamus hiç lekelenmem kanamam olmadı çok şükür aşşada olmasına rağmen düşük riskimde yoktu olmadı o kadar ev işine rağmen hamdolsun rabbime dua et canım Allah’dan hep hayırlısını iste kötü şeyler düşünme varsın aşşada olsun ☺️
Rhacer Benimde o haftalarda aşağıda demişti doktor lekelenme oluyordu şimdi hamdolsun yukarıya yerleşmiş düşük tehlikesi geçiriyosun dedi inşallah sen de atlatırsın
Yamus Rhacer insallah canim bendede bazen lekenme oluyo insallah yukariya cikar korkuyo insan Boyle olunca haliyle