mugge123 😅😅 ilk 3 ay sadece kanından beslenir o yüzden kan değerlerini yüksek tutman yeterli☺️33 . Haftamdayım ve inandığım tek şey sen istediğini ye yada yeme bebeğin boyu ve kilosu daha spermken bellidir o kapasitenin dışına çıkamaz🤷♀️Ben süt peynir yoğurt pekmez badem kaşar peyniri, ceviz yeşil mercimek ve kırmızı et hepsini düzenli tüketmeme rağmen bebeğimin kilosu haftasıyla uyumlu🤷♀️ Fazla kilo almasını istememe rağmen almıyor 🤷♀️🤷♀️