Ayseysf Alışveriş durumlarınız ne alemde? Kaçıncı hafta da yapmalıyız💆🏼♀️ Oda yapacak olan anneler kacıncı ay da başladınız hazırlara❣️
Melek20 Ayseysf benim bitti sayılır bakım ürünleri falan kaldı alınacak ama erken almayı düşünen varsa almayın bence her şey netleşince almak daha iyi🌹
gurcem 25+5iz canım sadece bır tane dalın sampuan aldım🤗 baska bıse almadım onuda ozellıkle almadım yanı annem almıs😌 bır ıkı hafta sonra dusunuyorum cok ertelemekte ıstemıyorum ne olur ne olmaz dıye😍
Tugbardm Bu haftalarda muayene olan varmı 24. Haftadayım boyu bebeğimin 24 cm az gibi geldi sizin nasıldı
gurcem Tugbardm canım ben 24.haftamda gıttım ama bıyunu soylemedı soyledıysede duymadım kılosunu duydum kılosu kac senın
Deletedmom6 Ayseysf https://eksiup.com/p/sr237346sdwc Şimdilik bu kdr aldık oda yapicam ben 2 3 hafta sonra kendim önce boyayıp odasını alıcam sonra büyük eşyalarını bir kerede almayı düşünüyorum o zmn
Aysel_bilgekaan Merhaba benimde pazartesi 24 haftalık olcak cuma randevum var bakalım şeker için bakılacak tahlil vericem aydır gitmemiştim doktora bende şimdilik alt üst takımlar aldım zıbın çorap yani giyeceği şeyleri aldım onlar bitti beşik park yatak araba ateş ölçer süt sağma makinesi bakım malzemeleri hep eksik 27 den sonra alcam o karıda yavaş yavaş
Iimran Zeynepkorkmazzz benimde ama mağazaya girince alınır herhalde bide kış bebekleri uzun kollu şeyler alınır hep