Dede canım benim bulunduğun durum çok can sıkıcı anlıyorum seni ailenden uzaksın yaşın genç daha be hamilelik hormonları var takma diycemde takmadan da olmuyor maalesef sen elinden geleni yap sevgini saygını kaybetme baktın yine aynılar Bi konuşmayı dene belki de hamilelik pskoljsi yüzünden sana öyle gelmiş olabilir ama sana tavsiyem eşinle iy olduktan sonra onların ne yaptığı nasıl davrandığı çokta umrunda olmasın hem senin için hem bebek için bol boşa strese..