Seherr aşı kartı vermeleri lazım canım ilk doğduğu hafta topuk kanı falan alıyorlar söylüyorlar aşı kartları var ona yazıyorlar size vermediler mi? Pazartesi muhakkak götürün aşı sürekli gelmiyor onlara belirli günlerde geliyor belirli sayıda geliyor diye biliyorum