Benimde önde gidiyor. Hatta bir bebeğimde diğer bebeğime göre daha önde . Şimdi şöyle hani bazı takvimler de çizelge var ya ne zaman yumurtlama dönemine geliyorsun vs. Adet görüp bitikten snra 14 gün feln sayıyorsun işte şu tarihlerde yumurtlama oluyor o zaman ilişkiye girdiğinde olma olasığı cok yüksek vs . Ama acaba bızde o yumurtlama ne zaman oldu erken , geç..
ve döllenme ne zaman oldu ne zaman kese oluştu... bi çok etken var yanı neden önde. Gidiyor neden geç geliyor diye. Bazende ultrason aletlerinde yanılma payı oluyor Bazen . ölçümlere göre yani bebek gelişimi de bunu etkiliyor. Bildiğim kadara da ultrason tarihi baz alınıyor Doğumda. Cnku onemlı olan bebeğın gelişimidir.