Sarem valla bencede biz oyle istiyoruz 😂 karın sertleşmesi kasılma oluyor canim sancı dedikleri bel veya kasık ağrısı, hani adet olacagimizda kasıklarımiz belimiz agrir ya o sanci oluyor iste, benim gun icindede kasılmam cok oluyor doktor rahim agzimi olctu o yuzden 36mm cikti kısalma vs olmamış yani ama hala kasılmam devam ediyor sebebini anlamadim 🤷🏻