zynpgdkl ebusss07 baby me kampanyada şuan bakın isterseniz.. ıslak mendil ne almayı düşünüyorsunuz hanımlar
zynpgdkl Hazaaalll amin inşallah rabbim hepimizi sağlık sıhhat bebişlerimize güzel ömür nasip etsin inşallah 🤲🏻☺️
zynpgdkl Hazaaalll bende baby me veya uni babynin yenidoğan ıslak mendilini almayı düşünüyorum ikisininde içeriği aynı kullanılabilir listesindeydi..
Duyguemir ebusss07 ben ilk bebeğimde molfixi kullandığımda pişik yaptı sonra bimin bezine döndüm çokda memnun kaldım çünkü iç yapısı prima ile aynı gibi kremli.
ebusss07 Duyguemir büyük ihitimal goon yada molfix alıcam canım bende prima da güzel ama çok değişken fiyatları oluyor o yüzden almıyorum ama tabi alerjik bir şey olursa değiştirim 🤗
ebusss07 Islak mendil baby me sleepy ve indirimde denk gelirse uni baby alırım 🙂 sleepy de bazen 24lü paketlerde güzel indirim oluyor kargo bedava olduğu zamanlar almak lazım 😊
ebusss07 Elfida10 canım dalin vucundunda kırmızı issilik gibi bişiler çıkartmıştı oğlumda bende onh denemiştim sonra öyle kullandım ama bakarım tekrar.