Fatma92 evet bence mantıklı :) az alıp ihtiyaca göre davranmak en mantıklısı bende öyle düşündüğümden her şeyi çok az aldım. Baktım yetmedi mi alıvericem çünkü bebeğin büyümesini kestiremiyoruz belki hemen irileşebilir yada ayına göre hala minnoş kalabilir çok örnek görüyorum :)