melikeakman 37+0 benimki de makat geliş suyum da sınırda kesin dönmeyecek sezaryen de istemiyorum ama önerirse suyumdan dolayı kabul etmek durumunda kalacağım. Ama senin yerinde olsam suyum vs iyise ve kilosu da müsaitse ben de beklerdim ya. Bence de bekle 40'a kadar 1 haftan daha kalmış ama sonrasında riske atma derim.