Mirayemir Ah ah doguramadik bi türlü cok yoruldum artik bi an önce gelsin istiyorum okadar zorlaniyorum ki uygulamada son 4 demesine ragmen doktor 42ye kadar bekletecek ne yapsakta gelse bu bebisler🤦♀️
sumeyyecans Mirayemir 38+5 biran önce gelmesini istiyorum yürüyorum merdiven inip çıktım ama bizim kızda tık yok😂
GozdeCelik Genel bir hamilelik sorunu bu şuan sanırım herkes doğuramadım diyor 🤭 bende 40+1 oldum ama bizim küçük hanımdada gelme isteği yok bekliyoruz dedi doktorumuz bekliyoruz 🤷🏻♀️
Mirayemir GozdeCelik benide bekletiyorlar 42. Haftaya kadar 40ta alsalarya hemen zaten beklemisiz beklicemiz kadar🤦♀️
GozdeCelik Mirayemir keşke istediğimiz zamanlarda olsa ama bebişlerimiz sağlıklıyken bekletiyorlar işte