yagmur_annesi Kizlar 35. Haftama girdim salı günü kontrolum var ama pembe akinti goruyorum normal midir😐
Betzm yagmur_annesi pembe akıntı nasıl bişey canım tam olarak nişan olmasın bence kadın doguma bir görün
Kubra9595 yagmur_annesi 2 gün önce nisanim geldi pembemsiydi sonra kahveye döndü ve bitti beklemediyim
yagmur_annesi Betzm Nisan mi bilmiyorum ama nisan daha kalin olmaz mi kaba bisiy olarak geliyo diye biliyorum bu akinti gibi
Betzm yagmur_annesi hiç belli olmazki canım sonuc olarak artık 9.ayındasın erken bile olsa pembe akıntı doktorun görmesi lazım
yagmur_annesi Kubra9595 Nisan nasil bisiy bilmiyorum burda okudugum kadariyla kalin bisiy geliyomus sizinkide oyle miydi akinti miydi
Kubra9595 yagmur_annesi beyaz akintiyla karisik pembeydi kahverengi akintida beyaz sümüksü akintiyla beraber geldi
yagmur_annesi Kubra9595 anladim ya aslinda dünden beri kremrengi akintim.geliyo ve cok yogun geliyodu ic camasirimi hic degistirmedim sabah afedersiniz lavaboya gidince baktim pembeye dönük olmus rengi
Kubra9595 yagmur_annesi cnm sen bekleme nisandir bence doktorun bi görsün seni yada ara bi sor bakalim
yagmur_annesi MucizeAnnesi3545 eşim işten çıksın onu bekliyorum götürsün beni arabayla gitmemiz gerekiyor yalniz gidemem onemli bisiy olabilir