Fdle Gunaymmm bu haftalar da hissetmen lazım canım şekerli birşeyler ye sırt üstü uzan biraz kendini dinle biraz karnını dürt salla uyuyorsa uyansın ufak ufak tekmeler atması lazım bu hafta kilolu isen emin değilim hissedemeyebilirsin
Betul3535 Gunaymmm tatlı yiyip sessiz bir yerde sırt üstü uzan ellerini onun olduğu yere koyup odaklan mutlaka hissedersin
Hilaliko Gunaymmm bende yarın 20 haftalık olucam Allahın ıznıyle bende hıssetmıyorum 🙄 pzt günü kontrolum var baklım 🤲🏼🤲🏼
Scherbatsky Belki de hiss ediyorsun ama seçemiyorsun. Bende de öyleydi. Büyüdükçe haraketleri de sertleşti. Ultrasona en son ne zaman gittin?
HvvGlKrdl Gunaymmm anlıyorum seni bende ayni sekildeydim niye hareket etmiyo bisey mi oldu bilmem ne.. Bilsigin senaryo yaziyodum. Ama sonra hissettiginde sacmaladigini farkediyosun ☺️☺️sikma canini 😘😘😘
BeybininAnasi Elini çıplak karnına koyup konuş. Ben 16 haftalığım ama o şekilde hissedebilmiştim birkaç defa.
Turkan123 BeybininAnasi gerçekten çok şaşırıyorum 16. Haftada nasıl hissediyorsunuz ben 19.haftalıkken gittiğimde hissedemezsin daha demişti doktorum sizinki de gaz bence onu hissetmissinizdir hangi doktor o zamanlar hissedebilirsiniz diyor ya
Medine_1992 Gunaymmm canım benim de ilk gebeliğim tecrübeli anneler 16da bile hissedermiş bildikleri için o hissi ben hissediyorum ilk Olmasına ragmen bir haftadır net bir sekilde ama sadece uzandığım da oda ama inan anlarsın vucudunda daha önce olmayan bir his yani gaz değil herkesin dediği gibi 😁😘💙
BeybininAnasi Turkan123 yoo benim bir arkadaşım daha 14 haftalıkken hissetmeye başladı. Pek çok kişi var erken hisseden. Hatta ben geç bile olduğunu düşündüm. Bağırsak kısmımda varsa elbette gazdır ama benim rahmimde kıpırtılar. Tam doktorun ultrasonu koyduğu yerde
Nur___ Gunaymmm bende geç hissettim 24 gibi ama şu an 34 olmama rağmen öyle aşırı hissetmiyorum, ultrasonda durmuyor çok hareketli ama bana göre normal az hissediyorum 🌺 olabilir yani, ultrasonda, beslenmesinde sorun yoksa normaldir