sumosgoksu https://imgyukle.com/i/EVQm7o bugün adet günüm 😑 3 ekimden beri yapıyorum bugün de böyle çıktı
Tugce1803 sumosgoksu Eğer silik olan T çizgisi ise gebelik olmayabilir çünkü C çizgisinden daha koyu olması gerekir.Erken gebelik testi denesen daha iyi olur ya da adet geçerse kan verebilirsin🙏
Gullcha sumosgoksu canim bildigim kadariyla t cizgisinin c den cok daha koyu olmasi gerekiyor ovulasyonla gebelik ogrenenlerde oyle gordum ama insallah vardir minigin Allah guzel haberler vermeni nasip etsin
Ladygirl sumosgoksu direk kan var cnm artık bu testlerdeki çizgilere anlam yüklemek saçma geliyor bi çizgiye umut bağlıyoruz :S
Ozlemclk52 sumosgoksu benimde ovulasyon testlerim bole bat 8 ekim hcg yaptım hayaletinde hayaleti çizgi zor gzkuor kafayı yicem hiç olmadi öle bsy bu zmna kdr 🙄