ikicocuklubiranne Esmylmz sancısını çekip gittiği için çok uzun sürmemiş ama son dakikalar zor geçti dedi. Bu da çok normal sancılar yükselmişken
Peaceful Esmylmz ben valla hamileliğimden beri metrobüse binmiyorum zaten normalde de iğrenç bir şey hamile halimle hiç biniyorum insan korkuyor cins cins insanlar var
Esmylmz ikicocuklubiranne Sancıları evde çekmiş yani. Ssvd yapacaklara hemen hastaneye gelin diyorlar da. Riskli olduğu için anında müdahale gerektiren bir durum olabilir.neyse ki sağlıklı bir şekilde kucağına almış ne güzel.
Esmylmz ikicocuklubiranne çok güzel ya, böyle ssvd hikayelerini duyunca mutlu oluyorum. Banada nasip olur İnşaAllah 🤲
Leyla9292 Gagacim benim aradan dört yıl geçmesine rağmen gittiğim doktor ben böyle bir risk almıyorum yapamam dedi..öncelikle doktorunuz un da onayı olması gerekiyor çokta kolay olmadğını düşünüyorum tercih sizin tabi.