Lalemm86 Birminikedi bende ona gidiyorum cnm aynen iğne ve coraspirin kullanıyorum iki kaybım var benimde bitanede sağlıklı
Mucizebebegim3 Birminikedi Hamile oldgumu ogrendgmiz gun basladik yabi 4.haftada. Yaklasik 5 haftadir kullaniyorm 9.haftadayizAma kacinci aya kadar kullanacagim konusumda konusmadk doktormla
Birminikedi Mucizebebegim3 bildiğim kadarıyla doğuma kadar kullanılıyor. Fakat ben günde 2 tane kullanıorum
Birminikedi Sabo3896 Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bana da dua et olur mu 🙏🥰
yceren1501 9. haftadayım öğrendiğimden beri kullanıyorum iki kaybım var genetik tahlil verdik kan pıhtılaşması çıktığı içinmiş. 9 ay boyunca kullanacağım inşallah