KatipAnne evet canim bende bastan beri oyle dusunuyordum ama gordugum muamelelerden sonra ozelde devam ediyorum. Insan gibi muamele gormek icin. Acikcasi bayildim yere felan deyince sormak istedim. Sonucta sosyal guvencemiz var iyi davranmak zorundalar ama davranmiyorlar napalim ozele gidiyoruz. Para olsada olmasada.