threebaby_mom Merhaba anne adayları dün ilk defa doktor randevumuz vardı benim beta hcg 1645 çıktı dört buçuk haftalık hamileyim ama bebeğimiz ultrasonda görünmedi . Hamile olanlar sizin bebeginiz kaç haftalıkken ultrasonda gördünüz .
Ilknur_degrrli1 threebaby_mom 8 haftalıkken bile gözükmedi altan muayeneyle gördük normal daha çok çok ufak
Svgomr 4.haftada kesemiz oluşmuştu 7. Haftada kalbini dinledik böyle 😊 ama 4. Haftalıkkende çok minnak gözüküyodu
threebaby_mom mugge123 yok canım doktor göremediğini söyledi alttan muayneyle görebiliriz dedi onuda ben istemedim salı günü tekrar kan tahlili vericez inşallah görürüz 😊
Suunaa threebaby_mom ben 5 de keseyi gordum. 6 da alttan ultrasonla bebişi gorduk. 7 de yine alttan kalbını duyduk canım. Ama değişiyor bazn daha gec de gorulebılıyor stres yapma bende cok yapmıştım :) hayırlı olsun
aslimutlu1 threebaby_mom cok kücük daha annesi . Biz 6 haftalıkken gördük , 8 haftalıktı galiba kalbini dinledik 🥰 sabırlı ol .
Yenianneilkbebek Daha çok minik canım ben 5-6 haftalıkken ilk muayene olmuştum kesesi tam belli değildi nokta kadar bebiş görmüştük 7 haftada kese daha net kalp atışlarını duymuştuk sabretmelisiniz inşallah sağlıkla kucağınıza alın miniği 🤗