zeyneppc bende dun saat 17:00 dan berı boyleyım arada hafıflıyordu sımdı yıne aynı agrılarla uyandım ne su ne nişan bişeyde yok ama agrılarım dune gore arttı. Belim sırtım arada kasıklarım. Karnım kasılıyor. 39+1 im bekliyorum bakalım. Bı sudur felan gelene kadar beklıcem . Gelen bısey yok cunku. Bugun nst de 100ü bulan duzenlı sancılarım cıktı o zaman agrım hıc yoktu o yuzden acıklıga bakmıcam dedı doktorum. Ilk gebelık acılma gec oluyor ıkıncılere gore. Yavas yavas gelıorum anne dıyor heralde artık ☺️ Rabbım yardımcımız olsun